LinaTherese

Unbroken

Publicerad 2015-03-19 21:23:44 i Allmänt,

Igår var det onsdag, och det är ju aldrig kul. Heller aldrig så hemskt som man förväntar sig...

Barnen klarade sig bra själva. De behövde mig dock en gång stup i kvarten för att handla i deras lilla butik. Köpte sten med småsten!

Annars så fick jag vara ifred. Pluggade och målade naglarna (har haft en ny kreation varje dag den här veckan insåg jag nu).
På kvällen var det basket och då Astrid också blivit intresserad av att börja spela så gick hon och jag till basketplanen vid lekparken and shoot some hoops, helt enkelt! 


Idag var det skola igen. Gick upp redan vid 8, istället för 8:10, haha. Så jag hann fixa mig lite mer. Sätta upp håret och se ut som folk. 
Köpte dessutom en annan typ av macka idag, efter 4 månader med samma macka varje måndag + tordag. Det var dumt... Ska återgå till det normala! 

Efter skolan så råkade jag gå in en liten sminkbutik där jag tyvärr råkade shoppa loss. Dock endast för att det var så billigt! Allt jag köpte gick på typ 190 spänn. Jag som dock påminde mig själv imorse att jag måste spara pengar. Nåväl.


Nu har jag så sjukt jävla ont i huvudet, som jag ju alltid får på skoldagar då jag uppenbarligen tänker för mycket.
Så jag ska faktiskt försöka sova nu!

Imorgon så ska jag äta lunch med Kevin, Marilen och Jess i La Defense. 
Jag hoppas jag vågar mig ut trots den tuffa solförmörkelsen som ska råda imorgon. 
Astrid började gråta vid middagen för att hon var rädd för vad som kan hända om man kollar på solen. Och jag lovade Lucas att se till så att katterna inte går ut imorgon. De kan ju bli blinda...

PS. Alla borde se Unbroken. En apbra film regisserad av Angelina Jolie! DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela