LinaTherese

The future is near

Publicerad 2015-03-17 21:38:45 i Allmänt,

21-25 maj: Åka till Malmö för att dumpa av ett lass med packning och för att leva.

7 juli: Flytta från Frankrike! Till Malmö! 
Dvs. snylta på Ellinors 24 kvadrat. Möjligtvis besöka Eskilstuna och pappa i Dalarna.

1 augusti: Hyra en möblerad lägenhet i 2:a hand. I Malmö, då alltså! Kom på att jag inte äger några möbler och inte har några pengar... 

Mitten av augusti: Åka till Milano och Venedig med Marilen, förhoppningsvis! 

Därefter: Jobba! Ska försöka få ett jobb såklart. Eller flera extra. Ska söka på diverse barnvaktsföretag och jobba så mycket det går för att för en gångs skull inte behöva gå på Soc.
Ska också plugga franska på högskolan. 

Årskiftet: här presenterar jag nu min nya plan (som säkert lär ändras om en vecka, om jag känner mig själv rätt): Åka som au pair till Australien. Yesbox! Down under, dit vill jag! Det är min nya craving. Jag har hittat en svensk agency som erbjuder ett au pair-program som innebär 6 månaders jobb hos en familj och därefter 6 månader till att resa, alt. jobba. 
Sounds greeeeeat, Om en frågar mig!

Just nu: sova! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela