LinaTherese

Pulling me back into the flames

Publicerad 2015-03-12 15:06:08 i Allmänt,

Den här veckan har, som de flesta andra, gått väldigt fort. Det är redan torsdag!
Och det har inte hänt särskilt mycket den här veckan. Allt flyter på som vanligt! 
Känner mig gladare med skolan nu dock. I måndags så höll jag ett tal. På. Franska. Jag pratade töntigt nog om Malmö. Idag hade vi dessutom ett test, som också gick helt okej!

Påtal om Malmö så fortsätter jag kämpa. Har väl skickat 30 ansökningar här och var och har även skrivit in mig och gjort intresseanmälningar på typ 10 bostadssidor.

Idag är det fint väder och varmt igen. Det har inte riktigt varit det resten av veckan. 
Köpte en Chailatte och skyndade tillbaka till Maisons-Laffitte, hämtade bilen och gasade hemåt för att sätta mig här, på balkongen, i solen! 


Pratade nyss med 3, som jag har mitt mobilabonnemang hos. Jag har nämligen känt mig rasande sedan jag fick min senaste räkning - på 1250 kronor! 
När jag pratade med dem sist så tog de bort massa saker och gav mig rabatt för att kostnaden skulle gå neråt, men nu hade den i alla fall gått uppåt. 
Allt pekar nu på att det är mitt otekniska sinnes fel!

Ikväll ska jag kanske träffa Darko, imorgon ska jag tydligen sitta barnvakt för första gången ever tills typ 21:30, men hoppas på att därefter kunna träffa Laura för en öl. 
På lördag så är vi några som ska ha picknick i Paris. Dels för att fira min lilla Kevin som har fyllt 19 bast!
På kvällen blir det kanske en dejt i St. Germain på den svenska restaurangen där. Cravar köttfärslimpa, haha!
Söndagen är ännu oklar, men det är helt klart ett par späckade dagar framöver! KulT! 

Nu ska jag ta och äta något innan jag hämtar kidsen. Idag är det cirkusskola som står på schemat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela