LinaTherese

PLUS

Publicerad 2015-03-08 00:09:23 i Allmänt,

Vid 14 så åkte jag till Saint Germain för att träffa en kis. 
Det var jättetrevligt! Promenerade runt i detta "lilla Paris", innan vi satte oss på en solig uteservering. 
Gick sedan till slottsparken och strosade runt innan jag cravade en Chailatte från starbucks. Gratis läxhjälp fick jag också! Bra det. 


Jag skulle egentligen åka till Paris sen och vara full och vaken hela natten, men det kände jag att jag banne mig inte orkade. Så jag åkte hem och pluggade istället!

Efter ett tag så kände jag för att vara social så jag hörde av mig till en tjej som är från Liverpool och också bor i Maisons-Laffitte. Vi har försökt ses ett bra tag och nu fanns äntligen tiden. 
Så vi möttes vid stationen och gick sedan och käkade på Cosy. Åt både mat och dessert och avslutade kvällen med en öl på Rockout-bar. 


Nu är jag hemma och ska samla kraft inför morgondagen. 
Då väntar fika med en hel hög au pairer och sedan ett glas med en gammal fransos. 

Idag var svinbra! 
Mer, mer, mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela