LinaTherese

Never been in love

Publicerad 2015-03-06 20:11:25 i Allmänt,

Den här veckan har varit relativt bra och den har som tur är gått väldigt fort förbi!
Det har varit så himla fint väder den här veckan. Är så glad att jag bor i Frankrike just nu då jag sååå cravar en tidig vår, som jag ju nu fick! Behöver den här solen så mycket! 

Idag satt jag ute på balkongen och pluggade i värmen. Så härligt! Efter pick up stannade jag kvar med barnen utanför skolan och lät de leka i nästan 1,5 timme. Så då fick jag carpa lite sol också! 

Här kommer en bildbomb från de senaste dagarna:


Denna Helg väntar mer värme och solsken! Jag ska också ge mig in i det här med att dejta fransoser igen. En är skeptisk och en får la se...
Dricka massa vin vill jag göra den här helgen också!

Nu ikväll så hoppas jag att min värdmamma kan ge mig ett godkännande för vilka datum jag kan åka till Malmö i april! 

Förövrigt ikväll så är jag asblödig. Sitter här och glor på massa gamla bilder och snyftar. 
Saknar Skåne, Malmö, ÖG och kort hår!
Men saknar också Eskilstuna, stabilitet och långt hår! 

Livet...
Heipa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela