LinaTherese

I just can't get enough

Publicerad 2015-03-17 21:10:29 i Allmänt,

Igår hade jag skola, som ju inte längre är så pjåkigt!
Vi fick reda på att vi den 6:e juni kan få åka med på en lång dagstur till Normandie, om man anmäler sig och betalar 40€. Så värt! Jag ska med! Även fast jag är klar med skolan redan i maj...

Måste förövrigt visa bild dels på Elliot som är så söt i solen, och även de här två superdupergulliga hundarna som en av mammorna på barnens skola har.
Det är en vit fralla och en bebis-Boxer. Och jag dööööör! Så söt boxern är. Min familj hade en boxer som tyvärr dog när jag var 1, så jag minns ju inte honom så mycket förutom att jag brukade rida på honom (lol). Men jag har ju något för hundar med rynkiga nosar så jag skriker högt när jag ser dessa två vid pick up!


Idag har varit en sån himla bra dag!
Efter drop off så åt jag frukost med Marilen på L'Avenue. Hon hjälpte mig även med min läxa lite!
Sedan åkte vi hem till mig och hängde.
Marilen målade mina naglar av någon anledning och så planerade vi en liten tripp till Italien i augusti. Hoppas verkligen att det blir av! 
Milano, Venedig, billiga biljetter och så Couchsurfing! 


Marilen fångade även denna o-charmiga bilden på mig och Elliot. Först var han jättegosig och buffade tills han helt plötsligt började bita och slita i mitt hår. Haha, va?! Lilla söten...

Marilen drog vid 12:30 och då rusade jag ut på balkongen och satte mig i solen. Sååå gött! Satt där i typ tre timmar och det resulterade såklart, känslig som jag är, i fräknar och en rödbränd axel. Bra Therese! Men i år så SKA jag minsann bli brun, även fast det senaste 22 åren verkat omöjligt.


Vid 16:15 åkte jag till skolan och hämtade barnen. 
Därefter så hade de teater och jag åkte hem och plockade/städade lite på mitt rum. 


Eftersom att teatern är så nära och det var så fint väder så tog jag cykeln dit för att hämta dem, och så gick vi tillsammans hem, och fan vad söta de är ibland! Jag gick i mitten med cykeln och de gick brevid på varsin sida med varsin hand på bägge mina händer. Och så pratade vi en massa... 
T.ex, om jag skulle kunna tänka mig att cykla från Kina till Sverige om jag nu hade köpt en cykel i Kina och behövde få hem den till Sverige...
Svarade att jag nog är lite för lat för det.

När vi kom hem så satt Astrid och jag i soffan och hon läste sin engelska bok för mig. Därefter så dödade hon mig... Med kramar!
Typ 10 gånger, så nu är jag jättedöd.

R.I.P!

Kommentarer

Postat av: pappa

Publicerad 2015-03-18 08:40:13

Pappa gråter nu..så söt den lilla Boxern är..*LER*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela