LinaTherese

4

Publicerad 2015-03-03 18:49:38 i Allmänt,

Igår var allt back to normal!
Barn till skolan, jag till sängen. Eller asså... Jag hade egentligen skola också, men känner just nu att jag inte kunde bry mig mindre om det. 
Så sökte jobb. Jobb, jobb, jobb.
Det har blitt som ett beroende senaste veckan. Helt ärligt! 

Idag så skulle jag på ett möte på VisitSweden, som ju är min stora dröm att jobba för. Vi hade bokat in det för tre veckor sedan och jag var peppad och frågvis.
Skulle vara där vid 10. 
09:50 har tåget inte ens rört sig halvvägs då vi stått stilla i 40 minuter. Kul! Blev tvugna Att gå av vid La defense också för att byta tåg. Förseningen var självklar!
Jag gav upp och smsade hon som jag skulle träffa.
Ringde Kevin och roligt nog så var han och Marilen också i La defense. Så jag mötte upp dem en snabbis innan Kevin skulle dra till skolan.
Marilen och jag satte oss och åt frukost ett bra tag. Och snackade massor!
Har ju inte träffat någon av de två tysktalande människorna på 3 veckor.

Därefter gick vi runt i Les 4 Temps och råkade shoppa lite. 
Jag köpte en grej som jag varit på jakt efter ett tag; En typ jumpsuit. Eller rättare sagt snickarbyxor I shortsform. Så fina och gulliga! Känner mig som ett barn i dem, men tror jag kan bära upp dem rätt så bra! Köpte lite småplock på H&M också. Nu när mitt hår börjar växa så måste jag köpa på mig lite roliga hårgrejer, då jag slängde allt när jag klippte av det för 1,5 år sedan. 


Åkte hem vid 13 och gjorde mat. Sedan sökte jag jobb och sjöng en massa. Åhåhåh, har Påtal om det storslagna planer på saker jag ska göra när jag flyttar till Malmö. Däribland börja sjunga i kör igen! Woho! 

Jag hämtade barnen och körde dem till teatern. Sedan hem och diska, snacka skit med Ellinor på Skype.
Nu är vi hemma igen och mamman borde komma snart!

Hoppas då på att hon kan ge mig ett beslut om vilka dagar i april jag kan åka till Malmö! För yesyes, det är planen! Orkar ju fan inte vänta på Malmö ända tills juli. Men främst så är det för att jag måste dit och dumpa av ett lass med packning. Det blir för mycket att ta med allt på en vända sen. 

Hajdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela