LinaTherese

26

Publicerad 2015-03-26 14:14:16 i Allmänt,

Det är fruktansvärt vad veckorna går fort. Jag har varit i Frankrike i 30 veckor och nu är det 14 kvar. Fast 14 låter ändå väldigt mycket. Men de går ju fort som tur är, för nu vill jag inget annat än hem till Malmö! 
Fast det är i och för sig bara 8 veckor kvar tills jag besöker Malmö för 5 dagar...

Inget speciellt med den här veckan. 
Sover, äter, jobbar, dör. 


Idag har jag varit i skolan. Så sjukt tråkigt och svårt. 
Köpte världens äckligaste macka som heter "svensken" (=lax på polarbröd). 
Kompenserade med en fet banoffee-muffins. Har varit så jädra onyttig sedan jag var i Malmö, fyfan! Orkar inte ens bry mig om allt fett som väller över...



Nu ska jag söka jobb och ha mig.
Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela