LinaTherese

K.O.

Publicerad 2015-02-26 21:27:20 i Allmänt,

Igår och idag har bara känts som rent kaos!
Igår hade både barnen och jag vårat värsta utbrott någonsin. Skrek så vi fick ont i halsen! Jag blir så rädd för mig själv när jag ryter till sådär. 
Detta toppades såklart idag med ett ännu värre utbrott. Vid lunchen så började de tjafsa om något som då resulterade i att de båda tog sina vattenglas och kastade vatten på varandra! Äh, fyfan...
Dagen följdes sedan av två andra utbrott. 


Jag har förövrigt de två senaste dygnen mejlat runt massor och sökt jobb. Både i Paris och i Malmö då jag just nu är väldigt kluven på vart jag ska ta vägen i juli. Jag Saknar Malmö så pass att jag nästan får gråta mig till sömns... Samtidigt som det ju var min plan att stanna i Parre och en vill ju kanske inte svika sig själv/planen. 
Tänker lite att det får väl la bli där jag får jobb först! 

(Och just nu fick jag ett mejl. Positivt om en så vill)


Jag hade hoppats på att farmorn skulle kunna ta barnen imorgon, då jag har fått främmande här i Frankrike. Närmare bestämt av Ronja och hennes kompis Lina, hemifrån Eskilstuna. Så jag skulle vilja hänga med dem så fort som möjligt! Men farmorn dissade så jag måste jobba hela dagen imorgon också. 

Så imorgon kväll drar jag in till Parre och stannar där hela helgen. Ska sova i den lägenhet som tjejerna hyrt. Så kul att äntligen få prova på bo-i-Paris-livet!

Nu känner jag mig helt slutkörd så nu blire Mello-catch up och lite slöplugg. Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela